Automatisch inplannen uitschakelen

Misschien kan er een optie komen waarmee je het automatisch inplannen in en uitgeschakeld.

Met ca. 45 wedstrijden per weekeinde en 80 potentiele scheidsrechters (die voor 50% ook zelf voetballen) is het onmogelijk om alle verhinderingen te gaan registreren.

Hierdoor is haast geen goed systeem van automatisch inplannen te krijgen.

Bij ons 'schrijven' de scheidsrechters zich dus in op wedstrijden.

Het zou dus makkelijk zijn als je hiervoor een 'blanco' indeling krijgt, waar je de scheidsrechters handmatig toevoegt.

Ook is het irritant als je wedstrijden 'open' laat staan (bijvoorbeeld om tijdelijk op te slaan) er automatisch toch een scheidsrechter aan toegewezen wordt.

Zéér irritant inderdaad! Wij (OJC Rosmalen) kampen met precies hetzelfde probleem. Heel leuk dat is bedacht dat alle (tig) clubscheidsrechters willekeurig op een wedstrijd knallen de clubs helpt, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet, bij de vele tientallen thuiswedstrijden die wij wekelijks herbergen.

Hopelijk komt hier heel snel verandering in!

Helaas zie ik wel opmerkingen van voetbalverenigingen, maar geen reactie van sportlink. Wanneer komt de optie om de automatische aanstelling uit te zetten? Meer coördinatoren gaan er mee werken en ik merk dat het af en toe fout gaat en verkeerde scheidsrechters aan teams worden toegevoegd die dan gecorrigeerd moeten worden, echter het kwaad is al geschied want de "foute" scheidsrechters krijgen al een bericht op de app en staan op de website. Graag zo snel mogelijk deze gewenste optie.

Ik zou het ook handig vinden dat je aan kan geven. In welke team de scheidsrechter speelt.

Dan hoe je niet zelf meer te kijken daarna. Martin Weijers heb je een mooi systeem die ik ook kan gebruiken

Tja, helemaal met je eens Martin. Ik snap niet dat er geen optie is bedacht om die automatische toewijzing uit te schakelen. Ook een raar idee dat je alle verhinderingen moet invullen, niets zo veranderlijk als mensen.

Je kunt beter per wedstrijd een uitklapvenster met beschikbare scheidsrechters krijgen en voila. Vele malen sneller.

Erg irritant dat je nu eerst moet wachten op de selectie, daarna alle scheidsrechter omzetten naar de juiste.  

Jammer dat er niet meer discussie over is.

Inderdaad jammer dat er niet gereageerd wordt.

Want als club willen we best meedenken hoe we deze module voor onze 45 thuiswedstrijden kunnen inzetten.

Het is voor onze club een van de weinige struikelblokken om compleet om te gaan naar Sportlink.

Dus ook de vrijwilligersmodule te gaan gebruiken.

Nu toch maar ons 'eigen' systeempje blijven gebruiken.

En hopen dat e.e.a. voor het nieuwe seizoen aangepast wordt.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten