E-mail bij aanstellen scheidsrechters


Het lijkt mij gemakkelijk om bij het aanstellen van verenigingscheidsrechters in Sportlink Club ook een knopje te hebben om de desbetreffende scheidsrechter een automatische mail te sturen met de nieuwe aanstelling, zoals dat ook al bij bondsofficials gebeurd. 


Hi Teun (en Sportlink team)


Het informeren van aanstellingen via een mail vanuit de planningstool is niet alleen 'gemakkelijk" maar lijkt mij een 'must have' voor een ordentelijke organisatie rond wedstrijden en informeren van je aangestelde scheidsrechters. 


Met 30-40 wedstrijden per weekend is dit natuurlijk niet te doen om wedstrijdinformatie over te tikken in een mailtje en vervolgens 1voor1 te versturen




Hoi Teun en Mart,


Het informeren van een aanstelling is inderdaad een 'must have' voor een vereniging, dat vinden wij ook. Het ontvangen van een push bericht als je als scheidsrechter aangesteld bent staat op de wenslijst om te realiseren in de app. Dan hoef je niet meer 1 voor 1 een mailtje te sturen, dat scheelt natuurlijk enorm veel tijd!


We weten nog niet precies wanneer dit mogelijk is, maar er wordt hard aan gewerkt.


Met sportieve groet,

Jacky



Wij hebben dit in het verleden ook aangegegeven bij sportlink.


Is dit nu beschikbaar?

push berichten hebben veel leden uitstaan. Een automatische mail, bij voorkeur nog met een parameter x dagen vooraf en mss zelfs herinnering x dagen vooraf zou ideaal zijn.

Ik plan nu wekelijks herinneringsmails in via een website die dergelijke functionaliteit aanbiedt, als Sportlink dat zou kunnen 


Eigenlijk is dit nog het enige wat we missen. E-mail bij aanstellen scheidsrechters. Pushmelding geen optie omdat inderdaad veel leden dit uit hebben staan. Eigenlijk is dit de enige reden dat we dit nog bij Korfbal via "concurrent" Antilopen doen, toch weer dubbel werk!

Wanneer komt dit nu eindelijk want laatste response is van ruim 1 jaar geleden.... 

Is dit iets wat ontwikkeld gaat worden? Waarom komt hier geen reactie op?

Hoi Allen,


Dit staat inderdaad nog steeds op de lijst met verbeteringen voor de app. Het versturen van o.a. deze pushberichten staat inmiddels hoog bij ons op de lijst dus zal binnenkort opgepakt worden. Een concrete planning heb ik nog niet maar we gaan er sowieso mee aan de slag. 


Met sportieve groet, 


Inge 

Sportlink 

Is er al een concrete planning aanwezig wanneer dit is afgerond. 


Bij antilopen nemen we nu deze functionaliteit af, het is nu extra werk om de scheidsrechters in 2 systemen bij te houden.


Graag z.s.m. opvolgen.

De bevestiging gehad dat het niet ontwikkeld gaat worden. Eerst wel toegezegd, jammer....

Sportlink heeft een visie om zoveel mogelijk zaken naar de app te brengen, lees andere berichten er maar eens op na. De pushberichten zijn er nu vlgs mij, maar dat werkt niet. Mensen zien het niet of willen het niet zien. 

Opnieuw een gemiste kans van Sportlink, 

Beste Sportlink,


Is er al een planning wanneer dit wordt ontwikkeld? Er zijn in het verleden verschillende toezeggingen gedaan.

@Sportlink, 

Wij lopen bij het adopteren van sportlink precies tegen deze vraag aan. Ik zie dat hier al 3 jaar geen update is gegeven. Zouden jullie kunnen aangeven of dit nog in jullie planning zit? Bij andere vrijwilligerstaken kan dit namelijk wel en dat wordt erg gewaardeerd.


Ik hoor het graag!

Inloggen of registreren om een reactie te posten