Management Informatie in Sportlink Club


Eén van de wensen die wij veelvuldig vanuit jullie als gebruikers van Sportlink Club binnen krijgen hebben betrekking op management informatie over het verloop van jullie leden. Inmiddels hebben wij al vele goede ideeën ontvangen vanuit jullie als gebruiker. Maar wij willen meer!


Voordat wij aan de slag gaan met het brainstormen, uitwerken en ontwikkelen van de management informatie in Sportlink Club zijn wij op zoek naar jouw ideeën. 

Zelf denken wij aan een uitbreiding op het gebied van:

  • Verloop bondsleden
  • Verloop verenigingsleden
  • Verloop spelactiviteiten
  • Verloop zelf aangemaakte spelactiviteiten
  • Verloop oud leden 
  • Verloop binnen een team, denk aan lokale team en zelf aangemaakte sporten

In deze overzichten kun je vervolgens criteria opgeven, zodat je bijvoorbeeld een onderscheid kunt maken op leeftijdscategorie, geslacht, peildatum enz.


Naast deze overzichten is het nu al mogelijk om een geografisch overzicht te tonen. Maken jullie gebruik van dit overzicht? Om bijvoorbeeld in kaart te brengen in welke wijken de meeste leden wonen en waar jullie nog actief leden kunnen gaan werven? Wellicht heb je input hoe we dit overzicht kunnen uitbreiden? Of heb je nog andere goede tips?


Wij horen graag waar jullie tegen aan lopen, zodat wij deze input kunnen meenemen bij onze brainstormsessies!





Naar mijn mening niet een top prioriteit. De info is zelf wel te maken uit extracten.

Ik denk dat de tool beter ingezet kan worden met verbeteringen van functionaliteit.


Er zijn zoveel processen binnen een vereniging, ik zag al workflow ideeen voorbij komen, dat zou voor mij ook een hogere prio hebben. 


Diversen zaken zijn niet geregeld of kosten teveel tijd. Liever focus op functionaliteiten.

graag overzicht van spelende leden kunnen opvragen. Mooi om verloop over aantal jaren te kunnen zien

Managementinformatie gaat uit van totaal van bondsleden.

Vooral bij de senioren geeft dit een sterk vertekend beeld, omdat daar ook de niet spelende bondsleden meegeteld worden die verplicht gericht moeten worden door de  KNVB als ze een leider/trainer/…  rol vertegenwoordigen tijdens de wedstrijd en op dwf vermeld moeten worden.


Onderscheidt tussen wel en niet spelende bonds- en verenigingsleden is al zeer welkom.


Een mooie aanvulling zou zijn dat je ook verloop op basis van (verenigings) activiteiten in beeld kunt brengen, maar is voor mij geen must have maar meer een should have

Inge,

Vier jaar geleden ben je dit topic gestart.

Hoe komt het met de managementinformatie?

Ik zie daar eigenlijk geen beweging in.

Inloggen of registreren om een reactie te posten