Gebruik van SportLink


Ik wil graag optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die sportlink te bieden heeft. Daarbij stel ik me de vraag of er beschrijvingen zijn per verenigingsrol van de opties die gebruikt kunnen worden? Wat zijn bijvoorbeeld gebruiksmogelijkheden voor de teamleider, de sportmasseur, de jeugdtrainer, de wedstrijdsecretaris, de materiaalman, de terreinknecht etc. etc. Filmpjes en presentaties over hoe deze personen gebruik maken van sportlink zijn ook welkom. Ik wil daarmee een aantal van onze vrijwilligers hulpmiddelen bieden om hun werk te ondersteunen en te vereenvoudigen waar dat kan.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.


Ik volg de ontwikkelingen. Echt dringende zaken zijn er niet. De topics kunnen wat mij betreft gesloten worden.

Hoi Michel,


Is het inmiddels al gelukt om Sportlink te gebruiken of kan ik je nog ergens mee helpen? 

Hoi Pieter,


We zien dat je veel topics hebt aangemaakt in het forum waar nog niemand op gereageerd heeft. Heb je nog behoefte aan antwoorden en aanvullende informatie? We kunnen dan een telefonische afspraak maken als je dat wilt. 


We horen het graag van je.


Met sportieve groet,

Jacky

hallo ik wil graag sportlink gebruiken voor blauwgeel