Scheidsrechters in Sportlink synchroniseren met voetbal.nl

Ik ben begonnen met het invoeren via Sportlinkclub voor de scheidsrechters.

Tot nu toe vind ik het een hoop werk, met weinig resultaat.

Het is in mijn ogen leuk voor onze jeugdscheidsrechters als zijn op voetbal.nl kunnen zien dat zij ingepland zijn op een wedstrijd.

Nu heeft het alleen nut voor het DWF, en dat kun je als scheidsrechter ook makkelijk zelf even doen.

In de App KNVB Wedstrijdzaken komt dit wel al naar voren.

met vr.gr. Rick

Dat klopt, maar nog niet met voetbal.nl.

Ik gebruik Sportlink ook voor het inplannen van (jeugd) scheidsrechters. Ik ben er tevreden over. Het schema komt in de widget van de KNVB goed op de website te staan. Veel ouders kijken echter in de app van voetbal.nl. Daar valt nog niet te lezen of de vereniging een clubscheidsrechter heeft aangesteld, of dat de ouders zelf de wedstrijd moeten begeleiden. Komt dat in de toekomst?

@Peter: Met de nieuwe app zal het straks te zien zijn dat er een vereniging een clubscheidsrechter (of de bond een bondsscheidsrechter) heeft aangesteld. Het is niet te zien of ouders die wedstrijd zelf moeten begeleiden of dat de club nog een official zal gaan aanstellen.

Dank voor het antwoord, Jacky. De aanstellingen zijn dus zichtbaar in de nieuwe app en niet in voetbal.nl? Juist de laatste is een vereiste om de hele club op de hoogte te houden!

Is het al zover dat aangestelde scheidsrechters zichtbaar moeten zijn in de wedstrijdzaken app?

Aanmelden of registreren om een reactie te posten