Via internet explorer eenvoudig een lijst met veld- en kleedkamer indeling laten zien

Is het mogelijk om vanuit internet eenvoudig een lijst te laten zien (die zichzelf ververst) met de veld- en kleedkamer indeling voor die dag.

Nu moeten we het programma uit Sportlink kopieren en in een eigen systeem en/of spreadsheet o.i.d. weergeven.

We zetten op diverse plekken schermen in om dit bekend te maken.

Volgens mij hebben veel verenigingen een scherm/lijstje hangen en wordt dit door iedereen handmatig gemaakt.

zie bijlage als voorbeeld

Wij zijn blij dat ook jij deze vraag aan ons stelt :-) We hebben vanuit diverse verenigingen deze vraag gekregen en hebben daarop ingespeeld door het mooie product Club.TV te ontwikkelen. Met dit product kun je heel eenvoudig het programma, de standen, de uitslagen en bijvoorbeeld de kleedkamer indelingen op diverse schermen tonen. Zo is iedereen direct op te hoogte en hoef je niet meer aan de slag met eigen gemaakte spreadsheets. Wie wil dat nu niet?

Maar met Club.TV kun je nog veel meer! Alle informatie over Club.TV kun je lezen op onze website. Bekijk ook onderstaand filmpje over alle mogelijkheden van Club.TV.

Je kunt ook hier even kijken.

Ik was en ben totaal niet tevreden met het "mooie product" ClubTV. Toegezegde hulp laat nog steeds op zich wachten zodat ik zelf een pagina heb gemaakt. Hierin ben je wat flexibeler ook dan via het mooie ClubTV.

http://www.fcmedemblik.nl/images/webtv/clubtv.html

Beste B.Kroezen.

Dat ziet er goed uit. Heb je html-code gesaved en zal dit naar wat programmeurs sturen die ook onze website doen.

Hoop dat ons hele programma erop past, we hebben gemiddeld meer dan 40 thuiswedstrijden per weekeinde!

Bedankt voor de tip!