Kleedkamer planning in Sportlink


De huidige oplossing om kleedkamers in te delen op de teams die wedstrijden spelen is onoverzichtelijk en uiteindelijk onwerkbaar.


Voor onze club zelfs een showstopper om Sportlink verder te gebruiken aangezien het een cruciaal element is, onlosmakelijk verbonden met organisatie rond wedstrijden.


De grafische oplossing die er wel is voor indeling van de velden zou ook prima zijn om de kleedkamerindeling te maken.









Ben ik het helemaal mee eens. De manier waarop je in sportlink je kleedkamers moet aanmaken en moet indelen ziet er niet uit is niet overzichtelijk. Ik krijg ook niet de indruk dat dit prioriteit heeft. Het indelen van gemiddeld 35 a 40 wedstrijden, dus 70 a 80 teams met 16 kleedkamers vereist een duidelijk overzicht. Wij hebben jaren geleden zelf iets gemaakt waarbij geen rekening gehouden wordt met de aanvangstijden van de wedstrijden maar wanneer de teams daadwerkelijk in de kleedkamers kunnen/moeten. Dit moeten wij wel voeden met de wedstrijdinformatie uit Sportlink. Dus extra werk. Overigens veldindeling zou ook beter kunnen want op hetzelfde veld kunnen soms 2 of zelf 4 wedstrijden tegelijk gespeeld worden maar het veld nummer voor alle wedstrijden blijft dan veld 1 (kun je wel weer apart wijzigen maar weer extra werk).   

Ik sluit me aan bij voorgaande sprekers. Op zaterdag worden er bij ons soms 30 wedstrijden gespeeld. We hebben voldoende velden, maar de slechts 12 kleedkamers zijn een groot knelpunt.
Het zou handig zijn als er een software tool beschikbaar was (binnen Sportlink) waarbij je een aantal vaste gegevens (speelduur per categorie, aantal kleedkamers, velden en doorlooptijden) en variabele gegevens (wedstrijdschema KNVB uit Sportlink) kunt combineren waarna er een programma wordt gegenereerd.
Als dit binnen Sportlink kan, zou het wedstrijdschema met veld- en kleedkamer planning vrijwel automatisch gemaakt en in Accommodatiebeheer getoond kunnen worden.


Dit is 1 van de redenen waarom wij nog steeds naast Sportlinkclub werken met mijnclub.nu.
Daar is een mooie planmodule voor zowel veld- als kleedkamerindeling.
Als dat nou ook in Sportlinkclub gemaakt kan worden.

Dan zouden we extra pakketten aanschaffen. En alleen met Sportlinkclub kunnen werken.

Eens met bovenstaande. We werken sinds dit seizoen alleen met sportlink. Heel veel extra werk dus om de kleedkamers in te delen. Wat erg zou helpen is het volgende. Zorg ervoor dat je standaard kleedkamers aan een veld kunt toevoegen. (bijv, veld 1 altijd klkmr 10 thuisteam en 11 voor het uitteam) Dit moet dan grafisch weergegeven worden net als de veld indeling. Hier moet je dan weer mee kunnen schuiven.

Komt hier nog een reactie op vanuit sportlink?

Nog steeds geren oplossing gezien hiervoor. Sportlink gaan jullie hiermee wat doen??
Wekelijks moet ik het wedstrijdprogramma via sportlink via csv bestand inlezen om via eigen programma kleedkamer indeling te maken voor 35 a 40 teams. Hoe lang duurt het nig voordat Sportlink met werkbare oplossing komt. Hetgeen sportlink aanbiedt is een drama, niet werkbaar en leesbaar.

Ik zie bovenstaande probleem ook. Hopelijk zal het bij de volgende update mogelijk zijn. Dit zou echt een must zijn in het plannen van kleedkamers in relatie met de velden. 

Deze vraag heb ik dus al 2 jaar terug geplaatst!. Ik hoor er niets over vanuit Sportlink

Mensen die eerst mijnclub.nu gebruikten zouden dit heel graag zien in Sportlinkclub!

Klopt dit verzoek heb ik ook al 2 jaar geleden neergelegd maar heeft nog altijd geen prioriteit. Wij hebben zelf een programma laten maken hiervoor dat zeer goed werkt en zelfs een automatisch indeling maakt op basis van het wedstrijdprogramma. maar hiervoor moeten wij wel wekelijks het wedstrijdprogramma via CSV Excel bestand downloaden en via Acces weer inlezen om de kleedkamer indeling te koppelen aan de wedstrijden en als er een naam of kolom wijzigt in het wedstrijdprogramma werkt het inlezen weer niet en kun je op zoek gaan naar de verschillen en Acces hierop aanpassen. Het accommodatie overzicht van Sportlink ziet er goed uit maak zo iets ook voor een variabel aantal kleedkamers en koppel dit aan het wedstrijdprogramma (moet toch niet heel moeilijk zijn?).

Misschien met alle clubs een ticket aanmaken met het verzoek?

Wordt hier vanuit Sportlink nog iets aan gedaan??

Lezen überhaupt dit forum wel???

Je zou toch ondertussen een reactie verwachten!?! 

Ik heb begin van het seizoen 2 mensen van Sportlink op bezoek gehad hierover. Zij waren hiermee bezig en hebben een demo laten zien van hetgeen zij aan het maken waren. Ik heb hen ons programma laten zien en een aantal wensen. Daarna stil gebleven maar ik heb goede hoop dat vanaf volgend jaar sportlink eindelijk met een goede(?) oplossing komt.

Inloggen of registreren om een reactie te posten