Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Vroeger konden mijn man en ik beide inloggen op t zelfde account. Nu wordt ik er steeds afgegooid en krijg dan ook geen push berichten meer als mijn man zich heeft ingelogd.

2 personen vinden dit leuk
Ik wil heel graag de agendakoppeling terug! Erg vervelend dat deze weg is!

2 personen vinden dit leuk
Heel graag en heel snel de agenda koppeling terug. Echt onmisbaar in deze tijd voor een druk gezin met veel voetballers!!! Alvast enorm bedankt! Martine

2 personen vinden dit leuk
Ik zou ook graag de link terug willen. Net als de rest van mijn team

2 personen vinden dit leuk
Wij ook!

2 personen vinden dit leuk
Graag weer terug zoals het vroeger was. Dus de mogelijkheid om je team wedstrijden te kunnen pushen naar Outlook of Google agenda. Echt heel erg vervelend dat dit nu niet meer werkt.

2 personen vinden dit leuk

Dezelfde vraag als alle mensen hiervoor: graag de agenda functionaliteit terug. Ik heb er voor betaald toen ik een Android telefoon had. Toen ik over ging op iPhone, moest ik het wéér voor betalen. Ik vind het echt niet meer van deze tijd om daar geld voor te vragen. 

En toen ineens was de functionaliteit weg, zonder enige melding of communicatie daarover... dat was wel netjes geweest.


Dus heel graag de agenda functionaliteit weer terug en nu geen geld meer voor vragen he! :-)


2 personen vinden dit leuk
Kunt u alstublieft de agenda functie terugzetten.. Alles was overzichtelijk in mijn agenda.. Nu moet ik net als de mensen hierboven constant switchen tussen de clubs.. Erg onhandug!

3 personen vinden dit leuk

Wat ontzettend zonde!!! Met drie voetballende kinderen en een voetbalman was dit de ideale functie. Nu ben ik uren bezig met uitzoeken wie wanneer balt en dit inde agenda zetten. Dus graag direct weer activeren!!!


3 personen vinden dit leuk
Vooralsnog vind ik de nieuwe app een achteruitgang t.o.v de vorige. Geen agendakoppeling meer en automatisch inloggen.

2 personen vinden dit leuk

Is er inmiddels al duidelijk of er genoeg geklaagd/ gevraagd is om dit weer in te voeren? En zo ja, wanneer kunnen we deze functie in de app verwachten?


Aangezien voor de meesten het seizoen inmiddels wel begonnen is..


4 personen vinden dit leuk
Ik zou heel graag de koppeling met de agenda terug willen zoals die er was. Vond het uitermate makkelijk om ook zo in 1 oogopslag te zijn of we moeten voetballen of niet.

3 personen vinden dit leuk
Graag de push functie naar agenda weer toevoegen. Praktischer om overzicht over 4 voetballende kids te houden. Zo snel mogelijk weer activeren ter verbetering van de gebruikers ervaring rond planning. Voor de rest een mooie App met leuke funcriminaliteit.

3 personen vinden dit leuk

Zou de starter van deze vraag (Inge Strijbosch) even een statusupdate willen geven? Ik heb drie kinderen die op zaterdag voetballen en de agendakoppeling was erg handig om de zaterdag een beetje handig te plannen. Ik zit nu de wedstrijden handmatig over te nemen vanuit de WhatsApp groepen en KNVB app wat erg omslachtig is allemaal...


3 personen vinden dit leuk

ik ontvang ook graag een status update. Ik heb inmiddels ook met Sportlink gebeld maar ook daar kreeg ik geen duidelijke en inhoudelijke reactie. Zij geven aan dat ze alle verzoeken inventariseren en op basis daarvan bepalen wat wel of niet toegevoegd wordt aan de app. Een duidelijk gevalletje dat de persoon aan de telefoon geen idee had of dit verzoek uberhaubt opgepakt gaat worden. Een beetje moderne en professionele softwarebouwer reageert in ieder geval naar zijn gebruikers en stuurt ze niet met een kluitje in het bos.

@Sportlink, een inhoudelijke reactie wordt zeer gewenst!!


2 personen vinden dit leuk