Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Ook in ons gezin is de agendakoppeling naar outlook, google en apple zeer gewenst. Het is ontzettend makkelijk dat je direct in de agenda kunt zien wie wanneer en waar moet voetballen. De navigatiegegevens naar de locatie vanuit de agenda is erg praktisch en ook dat wijzigingen direct in je agenda verwerkt worden. Voor dit gemak en service betaal ik graag jaarlijks een kleine abonnementsvergoeding.


1 persoon vindt dit leuk

Vorig jaar was het een betaalde optie als ik me niet vergis. Ook prima, maar absoluut noodzakelijk om de hele rimram (2 kinderen, 2 schema's) te importeren in, mijn geval, i-Cal. Heb alle stappen doorlopen om via de sportlink app alsnog een link naar een te subscriben agenda voor in i-cal te krijgen, maar wordt gebounced omdat ik mijn account niet gekoppeld is een knvb account wat ik weer via de club moet regelen? Daar kan de club echt niks mee. t'Is echt niet moeilijk om de schema's te exporten naar een, in mijn geval, CalDAV format. Of via Google agenda, dat kan iedereen overal inlezen. Please do, we zijn al begonnen.....


1 persoon vindt dit leuk

Ik zou deze koppeling ook heel graag terug willen. Met 3 sportende kinderen is het een enorm handige functie als de wedstrijden direct in de agenda kunnen staan. En ik wel daar best (net als voorheen) een bedrag per jaar voor betalen. 


Gero

Ik zou graag de koppeling met de agenda weer terug willen.
Graag een koppeling mat agenda. Ook de NEVOBO biedt deze mogelijkheid, en zelfs gratis, aan.
Hebben al tijden de Handbal app en die bevalt prima.
Was verbaasd dat de Voetbal app een aantal basisfunctionaliteiten mist en hopelijk komen deze snel terug, want het is verre van handig zo.
De volgende twee (standaard) functies zou ik graag ook in de Voetbal app willen zien:
1) Agenda koppeling
2) Knop om het KNVB nieuws wel of niet te tonen

Hopelijk kunnen jullie dit (en met name punt 1) snel invoeren, want zeker met een groter gezin is een agenda koppeling eigenlijk niet te missen!
Bedankt!

 

De enige functie die ik gebruikte van de app. Zie hem graag terugkeren!

Het heeft geen zin om hier iets te posten, er komt geen reactie van de makers dan wel KNVB. Er wordt reactie gevraagd, maar daar blijft het bij helaas.

Agendafunctie weer graag terug in de app brengen zodat de wedstrijden ook weer zichtbaar zijn in je agenda!!! Groot gemis in dit nieuwe systeem net als het live verslag doen van wedstrijden.

Ik mis het volledige programma van de wedstrijden in onze poule. Zou graag willen zien tegen wie onze concurrenten spelen.
Dit gemis s ook bij ons reeds bekend waardoor wij hopen binnenkort weer aan te bieden. Momenteel zijn wij al hard aan de slag om dit te bouwen. Een concreet termijn waarop ook jij als gebruiker de beschikking hebt over de agenda is helaas niet mee te geven. Ik zou dus voor nu willen aangeven dat alle feedback goed binnenkomt en dat wij hier zo snel mogelijk mee aan de slag zijn gaan. Dit bericht mocht ik ontvangen over de agenda link, dus nog even geduld

3 personen vinden dit leuk
Tot nu toe is nog niet het verzoek gehonoreerd, dus toch nog een keertje: Zouden jullie weer een link willen maken, zodat de wedstrijden weer in mijn agenda kunnen staan? Alvast bedankt!
Ik zie de agenda functie graag z.s.m. terug, ik moet wedstrijden voor meerdere kinderen bijhouden en de app werkt daarvoor te omslachtig voor. Met de agenda functie zag ik alles in één oogopslag, ik heb er zelfs graag de extra kosten voor overnachtingen (indien deze laag blijven natuurlijk)
App ziet er mooi uit. Mis alleen de agenda functie, dat is een groot gemis. Grtjs

Ik ben bestuurslid van een voetbalclub en dus niet gekoppeld aan een team. Het is erg handig voor mij om te weten wanneer mijn eerste elftal moet spelen, aangezien ik en mijn gezin ook andere hobby's hebben die ook gepland moeten worden. Daarom graag een agendakoppeling. 


als dat niet gaat, dan zou ik heel graag een excel file willen kunnen importeren met de basis informatie zoals datum, aanvangstijd en geen logo's e.d. zodat ik die via een omweg alsnog in mijn eigen agenda kan importeren.


Agendabeheer voorkomt veel dubbele afspraken en ge-ren en ge-vlieg.