Welke mogelijkheden zie jij graag terug in een eventuele nieuwe agenda koppeling?


Wij horen graag jouw ideeën dus laat hier je reactie achter. 


Graag de mogelijkheid om je team wedstrijden te kunnen pushen naar Outlook, Google agenda etc. Overall in de gehele website omgeving is dit een wens voor elk agenda item wat je plaatst op de website.


Groet Sake


23 personen vinden dit leuk
Ik vind het erg jammer dat de agendafunctie weg is ik moet nu altijd in 2 apps kijken of iets kan op zaterdag. Graag zou ik de functie dus terughebben.

17 personen vinden dit leuk
Ik zou ook graag de link terug willen. Net als de rest van mijn team

12 personen vinden dit leuk

 Ik vond het al vreemd dat ik de functionaliteit nergens meer terug kon vinden (heb een tijd gezocht). Ik hoop van harte dat de functionaliteit weer terug komt. De Voetbal.nl App hoeft niet als agenda te functioneren, daar heb ik mijn standaard iPhone Agenda applicatie voor:) Het is handig als je dit in 1x kunt importeren, waarna je alles overzichtelijk in je eigen agenda hebt!


Voor de rest: de App ziet er goed uit!


11 personen vinden dit leuk
Naast dat de nieuwe app nog wennen is, is het erg jammer dat de agenda koppeling er niet meer is. Ik mis hem en zie dan ook erg graag de koppeling z.s.m. terug om zo in een oogopslag de wedstrijden van meerdere teams te zien.

10 personen vinden dit leuk
Hopelijk is het in de nieuwe voetbal.nl-app binnenkort weer mogelijk om een teamagenda te importeren in mijn google agenda. Als ik nu mijn agenda check voor een afspraak moet ik ook de voetbal.nl-app openen om te kijken of er een wedstrijd is. Het is handiger als de data ook in mijn agenda worden geïmporteerd.

11 personen vinden dit leuk
Graag de agenda koppeling invoeren. Ook voor de Apple agenda. Nu kost het gewoon veel tijd om alles over te gaan typen. Bij de koppeling ook graag laten zien of je thuis of uit speelt. Tevens ook de locatie mee laten exporten. Bij veel navigatiesystemen kun je de locatie van je agenda item doorsturen via je mobiele telefoon. Uiteraard dienen de datum en speeltijden meegenomen worden. Maar dat spreekt voor zich lijkt me.

11 personen vinden dit leuk

Ik vind de update nog geen verbetering. Minder overzichtelijk en de meest gebruikte functionaliteit zit er niet meer in.

Graag zie ik de mogelijkheid om je team wedstrijden te kunnen pushen naar Outlook, Google agenda etc. weer terug



10 personen vinden dit leuk

Het zou mooi zijn als het weer mogelijk is om wedstrijd programma automatisch in outlook agenda  te zetten. mogelijkheid is erg makkelijk en ik heb deze app daardoor aanveel mensen geadviseerd!

en nu kan het niet meer!


7 personen vinden dit leuk

Ik zie graag de agenda terug. Vond het altijd fijn dat deze automatisch werd gesynchroniseerd. 


7 personen vinden dit leuk
Ik mis ook de koppeling met agenda. Wil graag al mijn afspraken bij elkaar!

6 personen vinden dit leuk

Ik heb me suf lopen zoeken naar de agenda koppeling...staat nergens beschreven dat deze niet (meer) in de app zit. Graag alsnog toevoegen want dit was erg handig!! Iemand een idee of deze agenda koppeling ook ergens anders aangeschaft kan worden?


6 personen vinden dit leuk
Suf gezocht naar mogelijkheid om agenda te koppelen, helaas niet gevonden. Graag dus weer toebehoren, was ideaal! En dan liefst op zo'n manier dat je de agenda kan koppelen aan je Google account, zodat je deze op meerdere apparaten kan raadplegen. Wel onhandig dat dit vlak voor de start van het nieuwe seizoen veranderd is, had beter vlak na het einde van afgelopen seizoen kunnen doen. Alvast bedankt!

3 personen vinden dit leuk
Mijn dochter en ik voetballen bij verschillende clubs. Met de agenda koppeling van voetbal.nl kon ik in 1 oogopslag zien waar, wanneer, hoe laat en of ik bij haar kon rijden bij uitwedstrijden zonder ik de knoei te komen met eigen wedstrijden. Daarom zou ik de agenda koppeling graag terug willen in de nieuwe app.

3 personen vinden dit leuk