Eigen zaalvoetbalwedstrijden invoeren

Wij hebben, naast ons KNVB team, 33 teams die in recreatief verband een zaalcompetitie spelen. Van ons KNVB team kunnen we alles mooi via de wedstrijdzaken app doen. Nu vraag ik me af of ik dit ook voor onze recreatieve teams voor elkaar krijgen. Al onze teams en spelers staan in sportlink en ik weet dat je een eigen wedstrijd kan toevoegen, maar dit kan maar met 1 wedstrijd tegelijk en ik weet niet of het dan op dezelfde manier werkt als met ons KNVB team.

Ik zou dus graag willen weten of er een manier is om meerdere eigen wedstrijden tegelijk in sportlink te zetten en of we het dan op dezelfde manier kunnen laten werken als voor het KNVB team.

1 opmerking

Goedemorgen Klaas Jan,

De KNVB Wedstrijdzaken app ondersteunt alleen wedstrijden van de bond, dus het afhandelen van eigen wedstrijden via de app lukt helaas niet. Het in Sportlink Club zetten van wedstrijden gaat ook per 1 tegelijk en niet met meerdere tegelijk, helaas ;)

Sportlink is aan het kijken naar de mogelijkheden waarmee het beheren, plannen, indelen etc. van bijvoorbeeld eigen wedstrijden en toernooien makkelijker gaat. Zoals je zelf al omschreef is dit wel wenselijk als je bijvoorbeeld 33 teams in recreatief verband hebt spelen. Voor nu is het nog even op jullie eigen manier de uitslagen bijhouden en 1 wedstrijd tegelijk in Sportlink Club zetten, maar de wensen zijn zeker bekend!

Sportieve groet,

Jacky

Aanmelden of registreren om een reactie te posten