Site traag

Hebben anderen Club.Website gebruikers ook problemen gehad bij het live gaan van de nieuwe site?

Bij ons gaat het laden van de site enorm traag. Zo traag dat we een 504 Gateway Time-out error krijgen en meerdere errors.

Wat kunnen we hier tegen doen? 

Beste Jadomincus, bij ons ligt de site er al meer dan 3 uur helemaal uit. Ik heb andere websites bekeken die ook van Sportlink Clubsites gebruik maken en die zijn ook niet bereikbaar of heel traag. Ik heb een melding gemaakt bij Sportlink en ze zijn ermee bezig.

Wat mij op is gevallen de laatste weken, is dat we elke zaterdag en soms op zondagen performance problemen hebben met onze site. Het heeft er dus alle schijn van dat de server het niet trekt op wedstrijddagen. Waarom de ene site traag is en de andere er helemaal uit ligt, heeft denk ik te maken met de omvang van de Homepage. Die van ons is b.v. redelijk zwaar. Bij de sites die traag zijn, zie ik dat grafische elementen niet of heel langzaam laden.

Ik hoop dat anderen die problemen ondervinden zich ook melden via dit forum om te kijken of hier sprake is van een trend.

Om welke site gaat het? Niet dat ik de oplossing weet hoor, maar ben even nieuwsgierig.

Het gaat om www.vvij.nl

Nu werkt alles naar behoren, maar afgelopen zaterdag was het een drama.

Ook bij ons werkt alles weer zoals het met. Wij hebben van zaterdag ochtend vroeg tot 16 uur in de middag geen site gehad. Ik heb Sportlink naar de oorzaak gevraagd. Aangezien dit de laatste weken vooral op de zaterdagen gebeurt, vermoed ik dat het met servercapaciteit te maken heeft. Zaterdag is immers de drukste dag van de week op de site.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten