Ervaringen Club.TV

Ik zit waarschijnlijk in het verkeerde forum, want er is nog geen ClubTV forum.

Maar toch: Zijn er verenigingen die positieve ervaringen hebben met Club.TV. Ik ben enthousiast gemaakt door de wervende spotjes, maar tot op heden raak ik niet overtuigd. Ik heb het gevoel om in een enorm keurslijf gedrongen te worden, zowel mbt sponsoruitingen als algehele lay-out. Ook het Sportlink logo blijft te pas en te onpas voorbij komen. De helpdesk geeft niet thuis, behalve dat er gemeld is dat het "ticket" in behandeling is.

Hoi!

Ik zie dat je vragen inmiddels door de servicedesk beantwoord zijn dus hopelijk kan je daar nu verder mee. En zou leuk zijn als je nog reacties krijgt van andere verenigingen die ook gebruik maken van Club.TV zodat jullie elkaar kunnen helpen. 

Groet, 

Inge

Hallo, wij maken ook gebruik van Club.TV. Wij zijn hier enthousiast over. Momenteel hebben we 2 mediaplayers. Een stuurt de schermen in de kantines aan. Hier wordt veel info getoond van standen, programma tot nieuws en eigen filmpjes met het club logo erin. In de ochtend laten we ook andere filmpjes zien puur voor de jongste jeugd. Het gebruik en programmeren werkt bijzonder eenvoudig. We hebben ook al onze sponsors hierin verwerkt. De andere player gebruiken we voor de kleedkamerindeling en laten we een plattegrond van het sportveld zien. Door de week staat hier diverse informatie op. Enig nadeel is het nog niet kunnen regelen van de SportLink sponsors per mediaplayer. Dit willen we namelijk wel in de kantine, maar nier op het buitenscherm zien. Dit is vooral zaterdagochtend een issue als de vele jeugd aankomt en niet direct de kleedkamers kan zien...

1 persoon vindt dit leuk
Aanmelden of registreren om een reactie te posten