Werkset


Ik zou graag zelf een werkset in Sportlink aan willen kunnen maken met een zelf gekozen onderwerp (bijv. Inschrijven kantinedienst). Die kunnen we dan bewaren als we dezelfde groep periodiek willen benaderen. Nu moet ik steeds een standaard werkset leegmaken als ik een nieuwe groep wil maken.

Ik zou dat ook graag willen

Hier ook gewenst.

Hoi Hoi Allemaal :-) 


Wat leuk dat jullie deze wens op het forum hebben geplaatst. Ik heb jullie wens verplaatst naar de ideeënbus zodat wij jullie vraag mee kunnen nemen bij de doorontwikkeling van Sportlink Club. Leuk!


Groet, 

Inge

ja, ook hier zeer gewenst!

Sluit me hier namens ASV'33 volledig bij aan.

Ook hier zeer gewenst :0) TRB-RES

Jullie krijgen binnenkort meer nieuws, maar wij zijn er mee aan de slag gegaan!


Groet,

inge

Is hier nog een update over bekend ?

Jazeker, je kunt nu werksets zelf aanmaken. Super gedaan door Sportlink!

Vreemd en ik kreeg 2 dagen geleden dit bericht van de Support van Sportlink 

Deze zijn helaas nog niet voorgedefinieerd. Je moet de werksets op dit moment nog zelf aanmaken. We zijn heir mee bezig. 
tickets/61645


Beste Sander, 


Ik heb je ticket even bekeken en het klopt inderdaad dat het nog niet mogelijk is om geautomatiseerd leden in een werkset te zetten. Dit is een handmatige actie. 

In dit topic vroegen mensen om de mogelijkheid om zelf een werkset aan te maken. Dus een persoonlijke werkset die niet zichtbaar zijn voor de andere gebruikers van jouw vereniging. En dat is wel mogelijk. 


We hebben dus 2 soorten werksets. De voorgedefinieerde werksets die horen bij de verschillende producten zoals contributie, boekhouding en vrijwilligers. En de persoonlijke werksets die je zelf kunt aanmaken en gebruiken. In beide werksets moet je wel zelf de leden toevoegen, dit gaat niet geautomatiseerd. 


Meer informatie over beide mogelijkheden lees je op de volgende pagina:


Groet,

Inge 


Sportlink 

Inloggen of registreren om een reactie te posten