Club Mobiel / Voetbal.nl app

Gewelidg produkt.

Echter in de reclame filmpjes van dit product wordt gesproken over het naar je eigen hand zetten van deze app (eigen logo en clubkleuren). Eigen berichten sturen door trainers en coaches (of in app communiceren). Op meer plekken banners van je eigen sponsoren zetten.

Wanneer zijn hier updates van te verwachten?

Club.Mobiel lijkt ons ook een goede aanvulling op onze huidige kanalen. We hebben een proefabonnement en heb geprobeerd om een test bericht te versturen. 

Ik zou verwachten dat ik dan op mijn telefoon een notificatie krijg ook zonder dat ik de Sportlink bondsapp heb opgestart. Helaas, ik zie geen notificaties ... wel het bericht in de home-feed. Deze wijze van pushberichten versturen heeft een stuk minder zin aangezien onze leden niet continue de app open hebben ...

Heeft iemand hier ook/andere ervaringen mee of heeft iemand van Sportlink hierover een aanvullend bericht?

Alvast bedankt

Frank Buiskool

HSV Catch (Honk- en Softbal)

exact dezelfde ervaring, je zou juist ook een pusbericht verwachten zoals bij (de KNKV app) een nieuwe uitslag of wedstrijdwijziging.Alleen maar in startscherm heeft weinig (toegevoegde) waarde

1 persoon vindt dit leuk
Aanmelden of registreren om een reactie te posten