Veel organisaties zijn bereikbaar op meerdere adressen, bijvoorbeeld een bezoekadres, een correspondentieadres of een factuuradres. Wilt u extra adressen toevoegen aan de bankrelatie, dan neemt u de volgende stappen:

1. Open de bankrelatie - Voor meer informatie zie: Algemene gegevens bankrelatie

2. Klik op het tabblad Adressen

U ziet het volgende scherm:

Tip: Zodra u op

3. Klik op

Het volgende scherm wordt geopend:

4. Vul de benodigde gegevens in

5. Geef in de dropdown bij Type adres aan om wat voor soort adres het gaat

U heeft nu alle adresgegevens ingevoerd.

6. Klik op

De gegevens worden opgeslagen en toegevoegd aan het adressenoverzicht.

7. Klik vervolgens op

U heeft hierboven kunnen lezen welke mogelijkheden u heeft om adressen toe te voegen aan bankrelaties. Rechts in het oranje kader kunt u klikken op de pagina's om te bekijken welke mogelijkheden u nog meer heeft om gegevens aan bankrelaties toe te voegen.