Als u tijdens het opstarten van Sportlink Club de foutmelding 'Unable to launch the application' in beeld krijgt, adviseren wij u om de cache (tijdelijk geheugen) van Java te legen en aansluitend uw snelkoppelingen te verwijderen. Neem hiervoor de volgende stappen:

Stappen voor Windows gebruikers

1. Ga naar het Configuratiescherm (via Start of Windows > Configuratiescherm )

     

2. Open Java door dubbel te klikken op , u komt in het scherm genaamd Java Control Panel.        

3. Klik op Settings, het volgende scherm wordt geopend:

4. Vink Keep temporary files on my computer uit

5. Klik op Delete Files...

6. Klik op OK zonder vinkjes te wijzigen

    Uw cache is geleegd, volgende stap is het verwijderen van de snelkoppeling van uw bureaublad.

7. Klik hier om Sportlink Club opnieuw te downloaden

 

Stappen voor Mac gebruikers

 

1. Ga naar

    Het volgende scherm wordt getoond:

2. Open Java door dubbel te klikken op , het volgende scherm wordt getoond:

    U komt in het scherm genaamd Java Control Panel.

3. Klik vervolgens op Settings, het volgende scherm wordt geopend:

4. Vink Keep temporary files on my computer uit

5. Klik op Delete Files...

6. Klik vervolgens op OK zonder vinkjes te wijzigen

    Uw cache is geleegd, volgende stap is het verwijderen van uw snelkoppeling van uw bureaublad.

7. Klik hier om Sportlink Club opnieuw te downloaden