Op 22 november 2017 zijn de accounts van alle website-gebruikers gereset. De gebruikersnamen zijn ongewijzigd gebleven. Hoe een nieuw wachtwoord aan te maken, leggen we hieronder uit.


1. Ga naar de homepage van jullie website en scroll geheel naar beneden

Daar staat het volgende:


2. Klik op Login

Het onderstaande scherm wordt getoond:

3. Login met de bekende gebruikersnaam en het wachtwoord zoals je gewend bent.

De volgende melding verschijnt:

Let op:

De bovenstaande melding verschijnt omdat het account gereset is. Klik in bovenstaande melding op de link Wachtwoord vergeten?

Het scherm met de foutmelding verdwijnt na 5 seconden. Indien het scherm verdwenen is voordat je op de link hebt kunnen klikken, klik dan nogmaals op de knop Inloggen uit Stap 2, het scherm met de foutmelding wordt dan opnieuw getoond.

Na het klikken op Wachtwoord vergeten? verschijnt onderstaand scherm:

4. Vul de gebruikersnaam of het e-mailadres in, waarmee je geregistreerd bent op Club.Website

Je ontvangt nu een e-mail op het e-mailadres dat je geregistreerd hebt in het gebruikersaccount van Club.Website, met daarin een link om uw wachtwoord te resetten.

Let op:

Indien je deze e-mail binnen 5 minuten niet ziet verschijnen in je mailbox, controleer dan je spam-box.

5. Klik op de link in de e-mail

Het volgende scherm verschijnt:

6. Je kunt nu in het hierboven getoonde scherm zelf een nieuw wachtwoord invoeren

Let op:

Je moet een sterk wachtwoord kiezen, bestaande uit een combinatie van hoofdletters, kleine letters, cijfers en leestekens. Bij het invoeren van het nieuwe wachtwoord wordt op het scherm getoond of het wachtwoord voldoende sterk is. Zodra een sterk wachtwoord ingevoerd is, kun je met behulp van de knop Wachtwoord opnieuw instellen het nieuwe wachtwoord opslaan en activeren.

Je nieuwe wachtwoord voor Club.Website is nu ingesteld. De volgende tekst wordt dan getoond:

Je kunt nu inloggen in Club.Website met je nieuwe wachtwoord. Voor inloggen in Club.Website klik je op Inloggen in bovenstaand scherm, of zie de stappen 1 en 2.


Mogelijke problemen:

Vraag/probleem Tip
Ik ontvang geen e-mail om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen. Controleer spam-box/ongewenste mail.
Het lukt mij niet het wachtwoord opnieuw in te stellen. Neem contact op met de beheerder van Club.Website binnen uw vereniging. Hij/zij kan u verder helpen
Ik ben de beheerder van Club.Website en moet het e-mailadres waarmee ik geregistreerd ben wijzigen. Neem contact op met het bestuur van jouw vereniging, zij kunnen verzoeken om de gegevens van de beheerder van Club.Website aan te passen. De nieuwe gegevens zullen wij aan hen verstrekken.