importeren nieuwe leden

De laatste tijd ontvingen we de (papieren) inschrijfformulieren steeds vaker ingescand of gefotografeerd per mail. Om het onhandige overtikken van (vaak slecht leesbare) gegevens helemaal uit te bannen heb ik een online inschrijfformulier gemaakt. Behalve dat na controle alle gegevens netjes in een database worden opgeslagen gaat er een mail naar de leeftijdscoördinator (controle of er plek is). Als die zijn/haar fiat geeft, kan de inschrijver lid gemaakt worden. Het zou helemaal mooi zijn, als Sportlink een soort input-sjabloon (RDF of zo) accepteert. Nu moet ik alsnog (welliswaar cut&paste maar toch...) handmatig het schem in Sportlink vullen.

1 opmerking

Hallo,

Ik heb even voor je nagekeken welke producten jullie als vereniging gebruiken en volgens mij maken jullie gebruik van pakket ideaal. En beschikken jullie dus over de mogelijkheid om een aanmeldformulier op de website te plaatsen. Als leden zich via dat formulier aanmelden worden de gegevens direct in Sportlink Club gezet. Dit scheelt dus veel kopieer en plakwerk :-)

Wil je meer weten over pakket ideaal of over club.website? Kijk dan ook eens op onze website of in het Support Center.

Groet,

Inge